Kloke ord

Enig eller? :)

Hvorfor begynne trene?

Det finnes mange fordeler med begynne trene. Mange ser p trening som et slit og velger heller den enkle lsningen med bli sittende hjemme forran Tv'en, eller mener at de ikke har tid til slikt og velger prioritere andre ting. Det er viktig ta vare p kroppen og nr du trener tar du vare p den. Du styrker bde kroppen og psyken, og ender opp med flotte resultater. Her er noen grunner til begynne trene:

  1. Du forebygger sykdommer og helseplager. Beveger du deg mer, blir bde beinmassen og muskulaturen sterkere og tler mer belastning i hverdagen.
  2. Du ker forbrenningen og gr ned i vekt. Regelmessig bevegelse gir tydeligere sult- og metthetsflelsen.
  3. Trening gir mer overskudd, energi og humr, samt bedre konsentrasjonsevne.
  4. Du forebygger rygg- og nakkeplager. Trim er ekstra viktig for alle med en stillesittende hverdag.
  5. Ikke glem den gode flelsen etter at du har trent.

Trener du? Hva synes du?

Trening - Mage

Det er snart sommer og bikinisesong. Mange nsker en mage med litt muskler eller former. Det finnes bare en mte f disse resultatene; ved trene! N vil jeg komme med noen eksempler for f "drmmemagen" og velsene kan du utfre enkelt hjemme og de tar ikke lang tid! Her er 3 eksempler :

velse nummer 1 - Planken

  • Len deg p albuene og lft kroppen opp.
  • Pass p at du suger inn magen og tenk navle mot ryggsyle.
  • Her er det veldig viktig at du ikke har svai i ryggen ? hold deg stabil

10-30 sek, 2-3 ganger

Blir dette for enkelt kan du ta lfte et av bena opp i fra bakken og deretter bytte.


velse 2 - Sideplanke

  • Fttene ligger opp hverandre eller den ene foran den andre (Blir det tungt, kan du sette nederste kne i gulvet)
  • Srg for at albuen str rett under skulderen.
  • Lft hoftene opp fra gulvet s hyt du kommer uten tippe overkroppen fram.
  • pne opp i brystet.

Hold i fire til tte sekunder fr du senker langsomt ned. Gjenta tte ganger p hver side.


velse 3 - Crunch

  • Armene kan krysses over brystet eller legges bak hodet, og utfres ved bevege
  • Albuene beveges vekselvis og diagonalt mot knrne, alts hyre armhule mot venstre kne

20 stykker, 2-3 ganger

Hva synes du om tipsene? Vil dere ha flere slike innlegg?

Motivasjon

Det er snart sommer og mange drmmer om den perfekte bikinikroppen. Det krever mye hard trening, som en start p det har jeg tatt noen motivasjonsbilder til hvorfor man burde trene;





Hva synes dere? Hvordan ser din "drmmekropp" ut?

bloglovin


Bloggen ble laget: 11.Desember 2011
Kommer senere

Legg meg til som venn
F flere lesere
Flg bloggen min

Forside




arkiv


Juni 2012
Mai 2012
Desember 2011

kategorier


Anbefalinger
Blogg
Design
Diverse
Hverdag
Inspirasjon
Meninger
Tips og triks
Trening

lenker

Klikk p bildet for gratis sminke :) Klikk p bildet for gratis gavekort :)
blogg.no Klikk p bildet for gratis sminke :) Klikk p bildet for gratis gavekort :)
F din egen blogg!

inspirasjon



Lauren Conrad


Troian Bellisario


Sasha Pieterse


Lucy Hale


Shay Mitchell


Ashley Benson


Megan Fox


Tone Damli Aaberge


Emma Watson


Rihanna


Sophia Bush


Nathalie Portman


Selena Gomez


Keira Knightley

Norske blogger
bloglovin


hits